مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 11:422023-02-18اقتصادي

پرونده ویژه «اشتغال خُرد»| پهن شدن تور اشتغال زایی / صید درآمد از استخرهای ماهی


این کارآفرین که فرمایشات رهبری انقلاب را برای روی آوردن به این کار سرلوحه کارش قرار داد گفت: با حمایت بسیج سازندگی بازار فروش ماهی هم خوب است و امسال هم در صید اولی که که داشتیم از دو هزار ماهی ریخته شده در استخرها نیمی را صید کرده و در قاین به فروش رسانده ایم.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ در کنار شغل معلمی و کشاورزی به همراه چهار برادرش تور اشتغالزایی پرورش ماهی را برای صید درآمد بیشتر در روستای دهنوی زیرکوه پهن کرده است، او با این کار نه تنها روزهای خوبی را برای خود و همراهانش رقم زده که با ایجاد استخر ذخیره آب کشاورزی به تقویت آب و خاک هم گوشه چشمی داشته است.

او حدود سه سال است که با حمایت های معنوی بسیج سازندگی رو به این کار آورده و با دریافت تسهیلات از بانک کشاورزی دو باب استخر پرورش ماهی کپور راه اندازی کرده است.

یک تقدیر از بسیج سازندگی و یک درخواست آقای مصطفایی در این باره می گوید: شکر خدا بازار فروش ماهی خوب است و امسال هم در صید اولی که که داشتیم از 2 هزار ماهی ریخته شده در استخرها نیمی را صید کرده و در قاین به فروش رساندیم، بسیج سازندگی نیز برای رونق کار بسیار کمک کرده اند که قدردان زحمات آنها هستم.

به دلیل محدودیت آبی در منطقه کمتر افراد به سمت به این شغل می روند اما آن هایی که سهم آب بیشتری دارند می توانند در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ویژه «اشتغال خُرد»| پهن شدن تور اشتغال زایی / صید درآمد از استخرهای ماهی

پرونده ویژه «اشتغال خُرد»| پهن شدن تور اشتغال زایی / صید درآمد از استخرهای ماهی